eimenavijeh@gmail.com تهران، خیابان بنی هاشم، بن بست حمزه، پلاک 2، واحد 6
tm2000
  •  آميزه اي از زیبایی منحصر به فرد و متفاوت
  • مجهز به پردازنده RF/ADD جهت جلوگیری از هشدارهای اشتباه
  • مانیتورینگ اتوماتیک نویزهای محیطی و خنثی نمودن آنها جهت
  • از بین بردن خطای دستگاه
  • مجهز به سیستم ردیابی تگ همراه با پردازنده هوشمند – سیگنال High Power
  • قابلیت کارکرد به صورت Wireless و عدم استفاده از سیم بین دو آنتن
  • قابلیت نصب People Counter (شمارنده نفر)
  • یک سال گارانتی تعویض Board

مزایا گیت فروشگاهی مدل TM-2000

  1. این مدل گیت فروشگاهی دارای برد الکترونیکی دیجیتال DSP می باشد:

توضیحات: این مدل گیت فروشگاهی دارای برد الکترونیکی دیجیتال DSP می باشد و تفاوت و مزایای برد دیجیتال نسبت به برد آنالوگ این می باشد که برد دیجیتال بصورت کاملا هوشمند عمل می نماید و نویز های محیطی مزاحم را از نویز ها و یا فرکانس حاصل از تگ فروشگاهی تفکیک نموده که این موضوع باعث خطا وآلارم کاذب کمتر و دقت بسیار بالا در برد های دیجیتال می گردد.

  1. قابلیت کارکرد بر روی تمای فرکانس تکنولوژی RF:

توضیحات: این مدل دزدگیر فروشگاهی قابلیت کارکرد بر روی تمای فرکانس های  ۹۵/۱ ، ۲۵/۳ ، ۲/۸ ، ۱۰ را دارا می باشد. که این مزیت مهم امکان نصب این مدل گیت فروشگاهی را در تمامی محیط های چر نویز و یا در فروشگاههای که در همسایگی آن گیت نصب گردیده است را جهت جلوگیری از تداخل فرکانسی را فراهم می نماید.

  1. حجم بسیار کم و خیره کننده:

توضیحات: این مدل دزد گیر فروشگاهی به علت حجم کم و زیبایی خیره کننده امکان نصبش را در فروشگاه های کوچک و بوتیک ها را فراهم می نماید.

  1. مناسب جهت فروشگاهی که مستاجر هستند و یا امکان جابه جایی آنها زیاد است:

توضیحات: این مدل گیت تا عرض ۸۰/۱ را پوشش می دهد وبه این علت امکان نصب و کارکرد آن بروی انواع درب ورودی فروشگاها امکان پذیر می باشد وبسیار مناسب جهت فروشگاههایی که در صورت جابه جایی به راحتی قابلیت نصب در فروشگاه جدید را دارا می باشد .قابل ذکر است که گیت فروشگاهی تک آنتن این امکان را دارا نمی باشد. که این مزیت گیت های دوآنتن نسبت به گیت های فروشگاهی تک انتن می باشد.

  1. شفافیت وضد خش بودن بدنه این مدل گیت:

توضیحات: شفافیت این گیت فروشگاهی بسیار مناسب فروشگاه هایی می باشد که می خواهند گیت فروشگاهی خود را کنار ویترین نصب نمایند، بدون اینکه دزدگیر فروشگاهی نصب شده در کنار ویترین مانع دید مشتری گردد. که این شفافیت و خودنمایی باعث جذب مشتری می گردد.

  1. قابلیت اتصال و ارتقاء گیت فروشگاهی به یک الی چهار آنتن جهت پوشش درب با ورودی ها بزرگتر:

توضیحات: این مدل گیت به راحتی امکان اضافه نمودن و لینک نمودن آنتن های بیشتر را جهت ورودی های بزرگتر در صورت نیاز دارا می باشد.

  1. قابلیت اتصال و لینک نمودن آنتن ها بصورت بی سیم بدون اینکه سیمی از ما بین دو گیت فروشگاهی متصل گردد:

توضیحات: همیشه یکی از معایب در نصب گیت های فروشگاهی سیمی می باشد که مابین دو گیت فروشگاهی متصل گردیده بوده است. که این سیم بارها به علت گیر کردن به درب فروشگاه و یا مشتریانی که با چرخ دستی و یا کالسکه به فروشگاه وارد می شدند قطع می گردید و باعث از کار افتادن گیت فروشگاهی می گردید و علاوه بر این وجود یک سیم مزاحم در درب ورودی نمای زشتی به فروشگاه ها داده است. که این مشکل با امکان اتصال بی سیم و وایرلس مرتفع گردیده است.